reklama

Viennafair

Počas víkendu sa vo viedenskom Messe dalo navštíviť veľtrh s umením Viennafair. Zvedavosť mi nedala a tak som bola vyvenčiť nielen seba, ale aj fotoaparát.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

vstupná hala

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



stánok WOHLLEB & WOHLLEB ma ohromil peknými rámami

Obrázok blogu



Obrázok blogu



zrkadlenia Gustava Trogera

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Christoph Hinterhuber

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Performance s názvom Coded Sensation sa mi veľmi páčila, ale nevydržala som pri nej dlho

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



fotografiu Andy Warhola zabaleného vo vlajke z roku 1982 som si nemohla nechať ujsť :)

Obrázok blogu



Obrázok blogu



mňa zmohla únava až omnoho neskôr, ale ja som možno aj neskôr prišla

Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



Obrázok blogu



časopis ST/A/R vedúci od nášho Photoportu

Obrázok blogu



Obrázok blogu



záverečná

Obrázok blogu



potešilo ma množstvo nápisov z neónov, páčia sa mi.
zaplakala som v kníhkupectve :) (ale Vlado sľúbil požičať tam kúpenú Francescu Woodman, na Warhola si časom našetrím)
a stretla som sa tam s Filipom, ktorého som ale neodfotila..

Daša 'finn' Barteková

Daša 'finn' Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nevím co jsem; nevím co znamenám; nevím proč a pro koho dělám; neznám smysl ani důvod původu mých, mnohdy recyklovaných prací. Podezřele méně a méně je pro mne podstatné, kdo a jak porozumí smyslu mých prací, a to včetně mne samého; jsem svým vlastním cizincem." Jiří Davidoficiálna stránkawww.finn.skdeviantartfinnuska.deviantart.comviac-menej fotoblogspomalenabublinka.blogspot.com Zoznam autorových rubrík:  fotoblogPsychedélia bežného dňaMeditácie o ničomfotkovanieHudobný (nielen) BabylonFilmáriumVýstavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu