reklama

Aké je byť tri dni unesená

Nebojte sa o mňa- neuniesol ma žiadny terorista, ale organizátori tretieho ročníku Comics Salónu, ktorého tohtoročné heslo bolo "Nechajte sa uniesť".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

čo bolo tentokrát iné?
pribudla nám maskotka- Manga Girl

Obrázok blogu



ktorá bola rovnocennou partnerkou už ostrieľanému Comicsmanovi Darkymu

Obrázok blogu



Krásne na celom festivale bolo to, že som tam postretávala kopu známych, nielen z Animecrew. Napríklad Adama, s ktorým som bola na tábore

Obrázok blogu



Takisto som mala možnosť postretávať ľudí, ktorých vídam len raz za uhorský rok, ako napríklad Janka, ktorý sa hneď pustil do vysvetľovania- aj keď už neviem čoho..

Obrázok blogu



Po dlhej dobe som tiež videla Peťa Žittňana, ktorý mal spolu s Logusom na starosti hernú sekciu, a ktorý zapríčinil, že polomáčaným sušienkam hovorím 'Sexy keksy'

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Deň pred akciou som pozývala každého, koho som stretla. Z pozvaných prišiel nakoniec len môj spolužiak Tomáško, ktorého ste mohli stretnúť hlavne pri workshopoch, kde v prestávkach okupoval stojan a robil domáce úlohy- portréty (zdôrazňujem to pre tých, ktorí sa vyhovárali, že nemôžu prísť, lebo musia robiť veci do školy). Napriek povinnostiam s nami skočil na pivo- aj keď si sledoval čas na svojich krásnych hodinkách.

Obrázok blogu



Na druhý deň, keď už vedel, že väčšina ľudí tam chodí v kimonách a iných "podivných" odevoch, si priniesol vlastnoručne zhotovenú katanu a stal sa aspoň na prvý pohľad nebezpečným ^_^

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu



Do určitej miery sa dal Comics Salón pokladať za také neoficiálne stetnutie blogerov, len fotiek zúčastnených je málo :) Prišiel nás podporiť neotaku obklopený otakmi Peter Weisenbacher, zazrela som kdesi aj Tristana (žiaľ som ho ledva pozdravila, lebo som mala veľa roboty) a Kabal sa nám konečne vrátil z Anglicka a systematicky sa ma snažil opiť ^_^

Obrázok blogu



Na fotke hore sa snažil Kabal prísť na to, kedy je do programu zaradený pán Kantůrek- prekladateľ Úžasnej plochozeme. V tom čase sa nachádzal rovno oproti nám a snažil sa pohľadom do slnečníka zistiť, či bude alebo nebude pršať.

Obrázok blogu



Najzaujímavejším bodom programu bol sobotňajší cosplay. Na prvej snímke je Akitsu ako geniálny detektív z mangy Death Note (zaujímavé na tomto cosplayi je, že Akitsu má takýto výraz v tvári už na školskej fotografii z prvej triedy ZŠ). Na druhej snímke je Akira Shin ako hlavná postava anime Trigun, za ktorú získal prvé miesto.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu



Obrázok blogu



Takže aké je byť unesená? Úplne úžasné (ešte pritom nemusieť pracovať ^_^). Ak ste si doteraz neurobili obraz o Comics Salóne, vyhraďte si v kalendári miesto v dňoch 14-16.9.2007 pretože kto nezažil nepochopí.

Daša 'finn' Barteková

Daša 'finn' Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nevím co jsem; nevím co znamenám; nevím proč a pro koho dělám; neznám smysl ani důvod původu mých, mnohdy recyklovaných prací. Podezřele méně a méně je pro mne podstatné, kdo a jak porozumí smyslu mých prací, a to včetně mne samého; jsem svým vlastním cizincem." Jiří Davidoficiálna stránkawww.finn.skdeviantartfinnuska.deviantart.comviac-menej fotoblogspomalenabublinka.blogspot.com Zoznam autorových rubrík:  fotoblogPsychedélia bežného dňaMeditácie o ničomfotkovanieHudobný (nielen) BabylonFilmáriumVýstavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu