reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daša 'finn' Barteková

Daša 'finn' Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nevím co jsem; nevím co znamenám; nevím proč a pro koho dělám; neznám smysl ani důvod původu mých, mnohdy recyklovaných prací. Podezřele méně a méně je pro mne podstatné, kdo a jak porozumí smyslu mých prací, a to včetně mne samého; jsem svým vlastním cizincem." Jiří Davidoficiálna stránkawww.finn.skdeviantartfinnuska.deviantart.comviac-menej fotoblogspomalenabublinka.blogspot.com Zoznam autorových rubrík:  fotoblogPsychedélia bežného dňaMeditácie o ničomfotkovanieHudobný (nielen) BabylonFilmáriumVýstavaSúkromnéNezaradené

reklama

Hudobný (nielen) Babylon

and we did believe in magic...

Daša 'finn' Barteková

and we did believe in magic...

môj pohľad na koncert Animal Collective v Bratislave

  • 18. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Pekný vianočný darček aj pre nevianočné typy

Daša 'finn' Barteková

Pekný vianočný darček aj pre nevianočné typy

po týždni očakávania je to tu...

  • 12. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Roomster Tour 2006 sa blíži k úspešnému koncu

Daša 'finn' Barteková

Roomster Tour 2006 sa blíži k úspešnému koncu

alebo Obrazová pozvánka na dnešný koncert IMT Smile, Desmodu a Sama Tomečka v Košickej Infinity aréne.

  • 9. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Pohodové zážitky: 3. Ondřej Havelka

Daša 'finn' Barteková

Pohodové zážitky: 3. Ondřej Havelka

V sobotu krátko pred pol štvrtou vystúpil na hlavnom pódiu Ondřej Havelka a jeho Melody Makers. Na toto vystúpenie som sa veľmi tešila nielen preto, že som maximálne zbláznená do Saturnina, ale aj preto, že som pána Havelku ešte naživo nevidela.

  • 23. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Pohodové zážitky: 2. Värttinä

Daša 'finn' Barteková

Pohodové zážitky: 2. Värttinä

Värttinä je názov fínskej skupiny, ktorá vystupovala na Kofola Stagei v sobotu v noci. Išla som tam, lebo mi vnútorný hlas našepkával, že to bude dobré. Hlas sa mýlil- bolo to výborné. A tak som Värttinä zaradila medzi svojich obľúbencov. A ich fotky tiež.

  • 21. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Pohodové zážitky: 1. davy

Daša 'finn' Barteková

Pohodové zážitky: 1. davy

Kto ma pozná, vie, že nie som príliš veľký rečník- že radšej nechávam hovoriť svoje fotografie a tak ani zážitky z Pohody nebudú výnimkou.

  • 18. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
Moja prvá Pohoda alebo Pánu profesorovi z lásky

Daša 'finn' Barteková

Moja prvá Pohoda alebo Pánu profesorovi z lásky

Už je to tu. Sedím na letisku v Trenčine, snažím sa odhovoriť svoje nohy od podania žaloby na moju osobu a som v pohode. Na tieto okamihy som sa tešila už od apríla, kedy mi náš drahý pán profesor Strieš prezradil,že najlepší tretiaci od neho každoročne získavajú možnosť ísť fotiť na Pohodu. Všemožne som sa snažila, aj keď mi to veľmi nešlo. Ale aj napriek tomu, že nie som najlepšia, som tu a užívam si moju fotopriepustku -a za to vám pán profesor veľmi ďakujem. Sĺubujem, že budúci rok sa polepším. A čo sa tu deje? Stihla som stretnúť niektorých známych (hneď po príchode som sa stretla s mojím fotografickým vzorom, čo ma hneď naštartovalo a behom večera som mala možnosť po roku vidieť aj bráchu-nejako podozrivo opeknel ^_^), o hudbe ani hovoriť nebudem, najviac ma asi zaujali Gentleman a Värttinä, ale to bude snáď vidno na mojich fotografiách ^_^ a na chvíľu som sa stala fotografkou malých detí do rodinného albumu.. Táto pestrosť sa mi veľmi páči (možno tie malé deti by nemuseli byť ^_^). To je asi všetko po prvom dni- idem si pohľadať batožinu a pokúsim sa niekde zakempiť, pretože som si v záchvate inteligenciene nevzala stan :P Dobrú noc (alebo dobré ráno?)

  • 15. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
An Englishman in Incheba..

Daša 'finn' Barteková

An Englishman in Incheba..

aj tieto slová sa ozývali bratislavskou Inchebou, hoci nie z úst angličana, ale Petra Lipu. Prvý koncert v novom Babylon Summer Pavilione sa odohral 10.5.2006

  • 11. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 272x
  • 1
Dan Bárta opäť v Babylone

Daša 'finn' Barteková

Dan Bárta opäť v Babylone

Včera, 19.4.2006 vystúpil v bratislavskom Babylon klube Dan Bárta spolu s Robert Balzar Trio..

  • 20. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu